PREMIER LEAGUE'DE HAFTANIN MAÇI

 PREMIER LEAGUE'DE HAFTANIN MAÇI

   Evet bloğumuza yeni bir konu eklendi artık her hafta kitap,film,dizi vs. şeyler önereceğiz ve Premier Lig'i de ele alacağız ne de olsa ''Dünyanın en büyük ligi'' olarak kabul ediliyor. Ben bu haftanın maçı olarak Cengiz'li Çağlar'lı Leicester ve Manchester United arasında ki maçı seçtim. Leicester geçen hafta bence beklenmedik bir sonuçla Totthenam'ı 2-0 yenmiş kendileri ikinciliğe ilerletmişler Totthenam'ı ise altıncılığıa geri ittirmişlerdi. Rakip United ise Bielsa'nın Leeds'ini 6-2'lik hezimete uğratmışlardı -ki cezayı Bielsa'ya kesemeyiz- United'da aslında bence lige iyi başlayamamıştı ve Solskjær gidecek yerine Pochettino gelecek diye teoriler atılmıştı ortaya ama Solskjær şuan takımın başında. 3 gün sonra yani 26 Aralık Cumartesi günü saat 15:30'da oynanacak. Şu Premier League'de neden önemli maçlar, derbiler gündüz oynanıyor. Yav kardeşim akşam hadi City'nin maçı var okey ama 18:00'da Aston Villa-Crystal Palace maçı var bari maç 18'de oynansın. Her neyse konumuz bu değil benim favorim kesinlikle Kırmızı Şeytanlar Bruno Fernandes'in yükselişi geçen maç ki McTominay'ın performansı gereği Leicester karşısın da en azından puan kaybedeceğini düşünmüyorum. Tabii Ole Hoca City maçında ki gibi takımını sürmezse. City maçında da gerek Wan-Bisakka gerek Luke Shaw'ın performaslarını gayet beğenmiştim -United'in izledğim son maçı City maçı olduğu için o maçın da performanslarını ele alarak yorum yapıyorum- Leicester nede olsa City Totthenam gibi takımları yensede 3 puan alabileceklerini düşünmüyorum. Maçtan sonra bir maç sonu değerlendirmesi de yapacağım. Şimdi bugün konuşmak istediğim 2. bir konu daha var neden Arsenal-Chelsea maçını seçmedim?. Sayi ya ben niye seçmedim çünkü ;  

Neden 1- Arsenal'ın berbat formu ve Guardiola Hocamın Arteta hakkında ki yorumları Guardiola: "Hepimiz aldığımız sonuçlara göre değerlendiriliyoruz, bu normal. Eğer Arsenal, Arteta ile yollarını ayırırsa büyük hata yapar! Onunla City'de çalışmasaydım başarılı olamazdık''

Neden 2- Chelsea ne kadar yukarılara oynamış olsada Leicester Manu maçının daha heyecanlı geçeceğini düşünmem.

Yorumlar

Popüler Yayınlar