MANCHESTER UNİTED'İN YÜKSELİŞİ VE ANALİZ

 MANCHESTER UNİTED'İN YÜKSELİŞİ VE ANALİZ

Manchester United son zamanların formda ekiplerinden. Liverpool'un liderliğine ortak olduktan sonra takımda daha da bir özgüven oluştu. Zaten son 5 maçta 1 beraberlikleri var (Manchester City yenilgisi hariç). 


United lige kötü başlamıştı Totthenam hezimeti vs. vs.,5 hafta öncede 8.diler. Geçmişi bire kenara bırakıyoruz ve geleceğe dönüyoruz. Transfer konusunda ihtiyaçları var . Stoperleri geçen sezona göre daha iyi bir performans gösterse de rakip forvetlere karşı ağır kalıyorlar. Buda gol yemelerine sebep olabiliyor, ya yeni stoper alınacak yada Wan-Bissaka stopere çevrilecek. Wan-Bissaka'nın da Premier League'ye uygun bir bek olduğunu düşünmüyorum, Manu'ya hücumcu bir bek lazım her ne kadar Aston Villa maçında asist yapmış olsa da hücumcu bir bek değil. Wan-Bissaka savunmacı bir bek. Hücumcu bir bek alınırsa hem daha gole katkısı olur hem de diğer oyunculara. Ben Wan-Bissaka gibi yetenekli bir oyunucuyu kaybedeceğime stoper mevkinde denerdim, deyelim olmadı stopere Premier League'ye ağır kalmayan bir stoper alırdım. Orta saha konusunda Bruno Fernandes zaten çok iyi, çok kaliteli bir ayak ona denenecek söz yok. Pogba'ya sözleşme imzalatmanın tam zamanı çünkü Pogba şampiyonluğa oynayan takımlarda çok daha iyi performans gösteriyor şuan da görüyoruz zaten. Hücum bölgesinde ise Ole Hoca'nın Cavani'yle başlaması gerekiyor. Martial benim Jesus gibi beğenmediğim forvetlerden. Zaten Rashford gibi bence yeteri kadar övgü görmeyen bir oyuncu var. Kanat olarakta her ne kadar Diallo alınmış, Greenwood olsada şampiyonluğa oynayan bir takımda bu kanat oyuncular yetersiz. Di Maria gibi daha tecrübeli, yetenekli, skora etki edebilecek bir kanat oyunucusu uygun olduğunu düşünüyorum. Sözlerimi şu şekilde bitireyim Kırmızı Şeytanlar'a şampiyonluk için net 2 bilemedim 3 transfer gerekli. Yarın bir aksilik olmaz ise 'Kültür Sanat -3-' gelecek.

Yorumlar

Popüler Yayınlar