UEFA AVRUPA LİGİNDEKİ EŞLEŞMELER

 UEFA AVRUPA LİGİNDEKİ EŞLEŞMELER

Uefa Avrupa Ligi'nde son 16 turu mücadeleleri belli oldu.  Son 32 turunda Leicester City'nin Slavia Prag'a elenmesi hariç pek süpriz sonuçlar çıkmadı.

AJAX - YOUNG BOYS: Ajax Lille'yi eleyerek Young Boys ile eşleştiler. Young Boys Leverkusen'i toplam skor olarak 6-3 yendiler. İlk maçı 90 dakika seyretmiştim ve ilk yarı iyi bir oyun sergilemişlerdi. Ajax ligde de ilk sıradalar iyi gidiyorlar, turu geçeceklerini düşünüyorum ama bir maçı Young Boys kazanabilir.
DİNAMO KİEV - VİLLARREAL: Dinamo Kiev Lucescu ile iyi bir dikiş tutturdular ligde 1.ler ancak Shaktar ile önemli bir rekabetleri var, Shaktar'da Roma ile eşleşti ikisinden birinin elenmesi halinde kim elenirse ligde şampiyon olacağını düşünüyorum. Villarreal'e geçecek olursak ligde 6 maçtır kazanamıyorlar Unai Emry'nin öğrencileri turu geçebilirler ama Dinamo Kiev'de bu mücadelede zorluk çıkaracaklardır.
ROMA - SHAKTAR: Roma'yı bu sezon pek beğenmiyorum ama Shaktar'ıda izlemediğim için bir şey diyemeyeceğim, Dinamo Kiev için dediklerim Shaktar içinde geçerli. Roma bu turda bir üst tura çıkan takım olacaktır.
OLYMPIACOS - ARSENAL: Olympiacos Yunanistan Liginde 10 puana yakın farka liderler, PSV'yi bence zar zor yenerek son 16'ya kaldılar. Arsenal'da son zamanlarda formdalar. Arsenal Uefa'da başarı aynı zamanda ligde Uefa'ya katılmak istiyorlar bence bu iksini bir arada yapamayacaklar hatta ikisinide yapamayacaklar. Ancak bu turu geçen onlar olacaklardır. 
ZAGREB - TOTTENHAM: Zagreb liginde Osijek ile rekabet halinde ve fena da gitmiyor değiller ancak Mourinho'nun Tottenham'ına karşı gelemeyeceklerdir. 
MANCHESTER UNİTED - MİLAN: Şüphesiz  ki son 16 turunun en çelişmeli, en merak edilen maçı. Bu karşılaşmayı Şampiyonlar Liginde görmek isterdik. United kazanacaktır ama Milan'da zorlayacaktır. Zlatan ve Fernandes bu maçların kaderi belirleyecek oyuncular olacaklardır.
SLAVİA PRAG - RANGERS: Slavia Prag hakkında pek bir şey diyemeyeceğim zaten onlara şansta tanımıyorum. Rangers bu sezon hiç bir maç kaybetmediler ve çok sağlam bir kadroya da sahipler ben Gerrad'ın öğrencilerinin şaşmayacağını düşünüyorum.
GRANADA - MOLDE: Direkt maç hakkında konuşayım Molde son 32 turunda Hoffeenhieim'i elediler Granada ise Napoli'yi eledi. Molde süpriz yapabilir ama bir maçı Granada bir maçı Molde kazanacaktır.
Bugün Uefa Avrupa Liginde ki son 16 turu mücadelelerini yorumladım herkese iyi, muttlu haftalar dilerim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar