Kültür Sanat -4-

 Kültür Sanat -4-

PELE


Kültür Sanat -4-'te 2021'in ilk aylarında çıkan ve Netflix'te yayınlanan PELE belgesel filmini inceleyeceğiz.  Ben filmi bayıla bayıla izlemedim açıkçası, genel anlamda bilinen şeylerden bahsediyor hatta bazı bilinmeyen şeylerden bahsetmiyor. Meslea ben neden Avrupa'ya transfer ol-a-madıyı görmek isterdim. Zaten Pele'nin Brezilya Milli Takım macerasını ele alıyor...
Özel arşiv görüntüleriyle, Zagallo, Jairzinho ve Rivellino gibi eski takım arkadaşlarıyla yapılan röportajlara yer verilen yapımı Netflix'ten veya Korsan bir şekilde izleyebilirsiniz.

Filmin Adı: Pele
Filmin Yönetmeni: David Thryon, Ben Nicholas
Filmin Oyuncuları: Pele
Filmin Çıkış Tarihi: 23 Şubat 2021
Filmin Süresi: 1 saat 48 dakika 


Film hakkında Netflix'te yazanlar; Brezilya'nın çalkantılı bir döneminde geçen bu belgesel, Pelé'nin çığır açan bir yetenek olarak başlayan ve ulusal kahramanlığa uzanan olağanüstü yolculuğunu ele alıyor.
Film'den görüntüler

Yorumlar

Popüler Yayınlar